واحد تحقیق و توسعه کارخانه آرد زاهدی گلستان+شرکت آرد زاهدی

 واحد تحقیق و توسعه در فرآیند تولید آرد

با توجه به آنچه گفته شد، تحقیق و توسعه به عنوان یک امر ضروری برای تولید محصولات به شمار می‎رود که در تمامی واحدهای تولیدی باید اجرا گردد. از این رو، فرآیند تولید آرد نیز نیازمند تحقیق و توسعه بوده و در تمامی واحدهای تولیدی آرد باید انجام شود.
تحقیق و توسعه در تولید از مرحله ابتدایی، یعنی کاشت و برداشت گندم آغاز می‏شود. به منظور تولید آردهای متنوع، با کیفیت و مرغوبیت بیشتر، مواد اولیه نقش مهمی را ایفا می‏کنند و از این جهت،باید بخش اعظمی از تحقیق و توسعه به قسمت تولید مواد اولیه که همان گندم می‏باشد، اختصاص یابد. بدین منظورواحدتحقیق وتوسعه درمقیاسی عظیم( برابر باچندین تن در روز)،   برفرآیندهاومحصولات فرآوری شده،تمرکز خواهد داشت.
کارشناسان ومتخصصان واحد تحقیق و توسعه در کارخانه آرد با تکیه برتجربه وتخصص‏ها‏ی متنوعی همچون کارشناسی آردسازی،شیمیدان،متخصصین تکنولوژی صنایع غذایی،کارشناسان بهداشت وهمچنین بهره گیری ازتجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی، کار کنترل و نظارت بر کلیه مراحل تولید آرد را بر عهده می‏گیرند.

در کارخانه آرد زاهدی یکلیه فرآیندها به صورت دقیق و کارشناسی شده پیش خواهد رفت و ذره ای کوتاهی به علت نظارت دقیق مسئولین نخواهد شد…

آرد تولید شده زاهدی جزو مرغوبترین دسته آرد کشور است

با ما در تماس باشید